Kwaliteit

Gecertificeerd

De Gezonde Zaak is door een onafhankelijke auditor (KIWA) gecertificeerd met het kwaliteitskeurmerk ISO9001.

Dit keurmerk geeft aan dat er bij De Gezonde Zaak continu aandacht is voor het verbeteren van onze inhoudelijke en procedurele werkwijzen, waarbij de veiligheid van de cliënt centraal staat. Op verschillende manieren vragen we om feedback. Zowel vanuit de cliënt, als vanuit de zorgprofessionals als vanuit andere belanghebbenden, zoals verwijzers en werkgevers

Cliënttevredenheidmeting

Zoals gezegd vragen we op verschillende momenten naar jouw mening over het traject. Zowel over de inhoud van de behandeling als over het proces (de aanmelding, het maken van afspraken, etc.). Dit kan gaan via een cliëntenpanel waarvoor we je zullen uitnodigen. Maar ook via het invullen van een vragenlijst cliënttevredenheid na afloop van je behandeling.

Wat kan beter?

Ben je niet tevreden over de hulp die je krijgt of hebt gekregen bij De Gezonde Zaak. Heb je een klacht? Deel dat met ons. We kunnen ervan leren en voor ons kan jouw inbreng reden zijn om iets te veranderen en onze zorg te verbeteren.

Ben je juist heel tevreden over de hulp die je van De Gezonde Zaak hebt ontvangen? Ook dat horen we graag. Het is altijd mogelijk om je zorgen, ideeën of verbetersuggesties door te geven.

Klachten en complimenten zorgen voor betere hulp. Lees meer op onze pagina Klachten en Complimenten.

Kwaliteit

Kwaliteit, professionaliteit en betrokkenheid vormen de basis van onze zorgdienstverlening.