Klachten en complimenten

Klachten en onvrede

Heeft u een klacht over een medewerker van De Gezonde Zaak? Of bent u ontevreden over de bejegening van een medewerker? Of over keuzes die tijdens uw behandeling gemaakt zijn. Maar ook over tijden en onkosten. Dan is het wenselijk om daar zo snel mogelijk over in gesprek te gaan Meestal kunnen klachten in een eerste contact naar tevredenheid opgelost worden. Het beste kunt u dan in gesprek gaan met de medewerker of de klachtenfunctionaris.

Complimenten en tips

Voor complimenten en tips staan wij ook altijd open. Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent over de behandeling of een behandelaar van De Gezonde Zaak. Wilt u dit graag even laten weten? Dan kunt u een e-mail sturen naar onze klachtenfunctionaris. U kunt er ook voor kiezen een waardering achter te laten op Zorgkaart Nederland. U hoeft dan alleen de locatie of het team op te zoeken om vervolgens uw waardering of tips achter te laten. Alvast bedankt!

Klachtenfunctionaris

Wilt u graag ondersteuning bij uw klacht, dan kunt u uw onvrede of klacht bespreken met de klachtenfunctionaris. Zij probeert samen met u en, als het nodig is, met desbetreffende medewerker tot een passende oplossing te komen. De klachtenfunctionaris geeft onafhankelijk advies en informatie en kan bemiddeling bieden. De klachtenfunctionaris is er voor cliënten en naasten die in behandeling zijn bij de NL Mental Care Group (waar De Gezonde Zaak onderdeel van uit maakt)

Klachtenfunctionaris NL Mental Care group:
Marion de Kruijf: 06 121 01 215

Stap 1: In gesprek
Praat met uw behandelaar
Vertel het ons als u niet tevreden bent over onze hulp

Stap 2: Vraag de klachtenfunctionaris
Vindt u het moeilijk om over uw klacht te praten, Of komt er geen oplossing?

Vraag dan of de klachtenfunctionaris u kan helpen. Het telefoonnummer is 06 – 121 01 215.

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk kiest geen partij en heeft een bemiddelende rol. De Klachtenfunctionaris probeert samen met alle partijen tot een oplossing te komen.

Stap 3: Geschillencommissie
Bent u ontevreden over de afhandeling van de klacht dan kunt u naar de Geschillencommissie www.degeschillencommissiezorg.nl

Let op: hieraan zijn wel kosten verboden.

Klachten en complimenten

Bent u niet tevreden over de hulp die u krijgt of heeft u gekregen bij De Gezonde Zaak. Heeft u een klacht? Deel dat met ons. We kunnen ervan leren en voor ons kan uw inbreng reden zijn om iets te veranderen en onze zorg te verbeteren. Bent u juist heel tevreden over de hulp die u van De Gezonde Zaak heeft ontvangen? Ook dat horen we graag. Het is altijd mogelijk om uw zorgen, ideeën of verbetersuggesties door te geven. Klachten en complimenten zorgen voor betere hulp.